måndag 23 februari 2009

Aaa hej skäm ut mig mer

Yo man

Hahahha först vill ja tipsa om en jävligt skön blogg, som tillhör en av redigerarna där jag gör min praktik.
Mårten the man!

Anyway
På denna bild ser ni mig, en man, och ja mer än så får ja inte säga haha, detta kommer iallafall cheferna på kanal 5 att se, känns ju as bra! Även fast det kanske inte va så nice då.

Känns ju bra att man kommer va ett ansikte för uppsatta chefer, som är ett ansiket som blir oerhört äcklad. Känns ju inte bättre att just den dagen, så pallade ja verkligen inte bry mig om vad ja hade på mig och valde en chill klädsel. Mena fan om man ska visas i rutan vill man ju endå känna själv att man super snygg. Men men jag om någon har rätt att klaga på mig själv.


Iallafall, satt och disskuterade barn namn idag. Fan känns jävligt skönt att ja verkar ha ensam rätt om vad min barn ska heta. Gillar dock maffes namn ; Svante och Love. Haha, tycker det är kul att spekulera om framtiden, menar ja och min vän har bestämt att om vi fortfarande är singlar och har kontakt om si så där 5-10 år ska vi skaffa en unge tillsammans. Visseligen gillar han inte namnet Gösta, men det gör inte min mamma heller så de gör inte mig nåt. Gösta e så klockrent, love it. Sedan ett tjej namn, hm svårt, kanske efter min biologiska mamma som hette Milli? Nej ja vet inte. Som vi kom fram till, man blir fan lite dum i huvet när man tänker för mkt på något.


Nej, nu ska jag ner. Laga mat till imorron, Ringa några samtal, sätta klockan på alarm för att springa imorgon bitti. Fan, äntligen går allt uppåt, härligt.


Inga kommentarer: