onsdag 22 april 2009

Den sega onsdagen

Yo man

Idag var det seg dag. Alla media 3or var allmänt sega. Fortfarande bakis från våran skiva. Fy faaaan så kul det var ! Alla var där(förutom Thomas och Emanuel), alla hade kul, all eyes one me..nästan..och vi dansade, fy fan, lyckliga stunder!

Dagen efter var...fyfan.. värsta bakfyllan fyfan.. och det blev ju inte bättre när morsan kommer in, 6 på morgonen och frågar ; Ska inte du till skolan?
Eftersom hon aldrig gör så och jag har så dålig tids uppfattning och kopplar segt trodde jag att klockan var as mkt och fort som fan drog på mig kläder och av mot skolan. Det var inte först vid skolans dörr jag insåg att fan klockan är nog inte så mkt. Jag kom alltså inte in i skolan för att det var för tidigt. Så drog hem till Thomas och somnade där, efter 4-5 avsnitt av Gordon Ramsy.

Sedan drog vi på stan, var Thomas smakråd och hjälpte han att handla



Ett par vita lacost skor

1 mjukis tröja

1 par mjukis byxor

2 kock böcker

och 1 basker

samt så gick vi och kollade på glasögon och spragn runt i massa möbel affärer.



AS KUL :D

Inga kommentarer: