tisdag 19 maj 2009

Tisdag idag, dags att bada ankorna!

Yo man

Ännu en gång har ja åkt på en skön förkylning. Sjukt nice att vara helt täpt i näsan, hosta och nysa konstant. Det som är ännu mer nice är att jag ska börja på inlärning imorgon, 08.45. Kul... är inte så peppad men det kommer säkert imorgon. Iallafall igår var jag och Tiff på Lovisas skiva. Va as kul! Lovisa hade det sjukt kul och det var det enda som räknades. Var kul att träffa Momo, Karin,Erika och Eve igen, träffade även Ebba,Edvin och fick en ny bekant vid namn Spike! As härlig kille.

Innan jag och tiff drog till skivan gick vi förbi knast, tydligen var det en vän till Siri som fyllde år.
Sagt och gjort, vi var väl på knast i 1-2 timmar, fick gratis öl så det var trevligt, men det var så sjuuukt härligt att träffa Siri igen. Soul sistah! Vi kommer ha så kul i sommar hjärtat när vi går på lauren hill sthlm jazz festival!

Men men sen på vägen till skivan träffade vi en rad underliga människor, bland annat ett par härliga killar från örebro var av ena tyckte att min outfit saknade ord, så snygg sa han att jag var, samt ett härligt gäng från Schweiz och Canada.

Aa, sen på kvällen träffade jag Robin vid bussen, sjukt kul att se han igen, va ett bra tag sen! Men imorse, fan, vilken huvudvärk, och vilket hår! Var ju lite halv taskigt väder igår så håret stod åt alla håll och kanter, men men. Genomförde mitt sista matteprov... och ja... det gick som det gick.. kunde inte göra så mycket mer än mitt bästa.

Sedan efter det var tanken att jag och Moa skulle redigera hela dagen, men redigeringen var dubbelbokad så vi fick inte sitta där. Happ tänkte jag och drog till biblioteket och lämnade Sebastians böker som ja lånat, sedan drog jag till Thomas och hjälpte han att flytt packa. Gick faktiskt bättre än ja trodde det skulle gå. Sedan efter det var det back to school, hade min dator där och då sprang jag på Sean och Mathilda och följde sedan med dom hem till Sean och käkade middag!

Avslutade kvällen med en promenad på 1,5 timme me Liza. Älskar att ha saker att göra!

Inga kommentarer: