fredag 15 maj 2009

You make me smile

Yo man,


Fan snart är det slut!, endast 3 veckor kvar av skolan. Känns konstigt men samtidigt oerhört jobbigt. Menar, skolan har jag spenderat 13 år av mitt liv i.. känns skumt att inte komma tillbaka efter sommaren, ooooooooooooom jag inte kommer in på min utbildning! Vilket jag hoppas så sjukt mkt på att jag gör. De har iallafall fått min ansökan, så det känns skönt. Skickade sista dagen och var orolig att den inte skulle komma in. Aja, imorgon 14,51 är det bye bye stockholm. Ska filma Filp Filp och Sebastian när de uppträder i fellingsbro! Aaw sebbe, min bästa vän, du är så jävla grym! Den här veckan har varit helt fuckt och du har fått mig att le varje dag, bäst är vad du är! Ja, som sagt, veckan har varit helt cp, fick panikångest i söndags, åkte akut till sjukan på måndags, stressat som en galning tis-ons, allt har varit cp. Men men ska bli oerhört skönt att åka ifrån sthlm !

Inga kommentarer: