söndag 16 augusti 2009

Shunululu

Yo man!

Så jävla nöjd med gårdagens utgång. Började as dåligt, men slutade as basic.
Jag ville jätte gärna se Promo och Lazee på UNG08, men speciellt Lloyd Banks, eftersom ja lyssnade väldigt mkt på han när jag va mindre, happ så drar jag och Alex in, vi skulle hooka med Jesper,Luciano och Camilo. Jaha, självklart hittade vi inte dom eftersom det var fjortis röjj, va ju gratis konsert.. men men, jag och Alex trängdes med alla människor och såg Promo köra 3 låtar och Lloyd Banks 2... lyckat.. speciellt när renget öste ner och inte hindrade en jävel från att gå där ifrån.

Sagt å gjort, jag och Alex var fett besvikna och mötte upp Roberto och Ludde, som också skulle kolla på bla Promo men kom när allt var slut. Efter ett tag mötte vi upp Camilo å c:o, men dom va sega och drog till Dovas. Så jag Roberto och Ludde drog till Brunkebergstorg och såg Petter.. fyfan hiphop i mitt hjärta. Det var underbart! Han höll på i 1 timme och droppade gaaammmla låtar som "rullar med oss" och nya, helt underbart, lagom med folk och alla som var där gillade bara en sak : Hiphop.

Gillar när man känner en gemenskap.

Aja, sedan drog jag till Chaplings, hookade med Tove Therese Kevin Jhon Staffan och Nicklas möte även Dennis å Tarek där. Hade as kul.

Men mindre kul vare på jobbet idag.. fan hatar hatar binog tanterna.. jävla kärringar.. känndes ju skönt att vissa kunder förstår.. som en gubbe som kom fram till mig när ja stressade som fan på golvet

Gubbe : Hej du jag vill växla in
Jag : Okey
Gubbe ; Jag tror det är 8 poletter
Jag : Aa, ja var nyss å dela så, ja det är 40 kr
Gubbe : Aa precis, vi ska hem
Jag : Ok
Gubbe : Aaa jag blir så arg! Jag vinner ju aldrig, dålig förlorare förstår du
Jag : Hehe jasså
Gubbe : Aaa men så ere, men du, fan vad elaka dom är mot dig
Jag : Hehe mm
Gubbe : Ja, du är jätte duktig! Det ska du veta!
Jag : Mm tack så mycket
Gubbe : Ja, kan inte förstå hur visa kan vara så elaka som dom är, vad du än gör, ta inte åt dig!
Jag : Hehe nerå ingen fara
Gubbe : Menar det! Ta inte åt dig! Det förtjänar du inte!
Jag : Nä, tack.

Skönt det där, vissa förstår.. aa hoppas jag får heltids anställning nu på 69:an.. där kan ja fan läsa min bok och ropa samtidigt, utan att säga fel.. Skillz.. aja sova nu, jobbar i märsta imorgon, kanske träffar Katarina eller vad hon nu hete där.. haha krog vänner, what the fuck



Juste, här är Rasmus nya video... AS TUNG bra jobbat.. kan väl erkänna att ja suger på just sån här redigering.. men men.. ska plugga det SNARAST!

Mvh er blivande producent... å ja... höga tankar kommer föra mig till toppen!

Inga kommentarer: