måndag 23 mars 2009

Grattis till körkortet TOVE :D

Yo man

Aw nu är det sista veckan på praktiken. Sorligt! Blivit en rutin nu att åka dit varje dag, känns kostigt att komma tillbaka till skolan. Men men kommer bli kul att filma denna vecka, har fått med handledaren Johan, redigeraren Magnus och Mårten, Efterbearbetnings producenten med fler. Haha ska bli kul å se vad de hittar pååå...

Iallafall helgen... Var på Rose vid Norrmalmstorg, trevligt trevligt, va där med Let's dance! Så var ju VIP på menyn! Då vi fick champagne och oxfile, mums! Sedan träffade Maffe och Jag Mari Picasso, när maffe skulle ut och röka. Var lite intressant då en kille, totalt skämde ut sig för henne. Han var som ett galet jävla fan "- Jag dansade till dig i helgen! Ja hade handuk för ja kom nyss ur duschen, jag älskar dig! du är så bra ! " Hon kollade på mig och skrattade.. haha humor..
En rolig sak var att jag och Markus, upptäckte dagen efter att vi var på samma ställe. Konstigt att vi inte sprang på varandra för stället va fan inte stort + att han stod vid Black jack bordet hela kvällen.. hmm haha aja intressant sånt där.. Mm en tråkig grej var att Lindas mobil blev stulen.. undrar vilken stekare som tog den.. HA

Iallafall, min studentklänning är nu köpt, blev en annan klänning som var samma modell, men hade lite andra detaljer, sjukt fin! Ser ut som en prinssesa :) sedan har det inskaffat nya bling, näspluppar, en keps, ska kolla sneakers och pumps imorgon. Säger som Mårten : - De går bra nu kompis, de går bra nu. Hahaha skönt att jobba ihop lite chash då och då.

Men men idag, vad hände då? Jo

Idag var det praktik först, som vanligt. Lyckades hinna klart med allt fort att jag kunde gå tidigare, sedan hookade ja upp med emanuel och tog en lååång fika i skrapan, snackade om allt från atomer till resan till Tokyo som han planerar och på väg dit träffade vi Amanda och Andrea, vilka jag inte träffat på 1 år.. haha och Amanda ska bli mamma igen...Grattis gumman.... Sedan mötte vi upp Liza och hans vän Tomas och chillade. Sedan bar det hem till mig för mat och att mammas hår, sedan kom Tove förbi.. och berättade att hon tagit KÖRKORT! Gaalningen klarade första teori provet och första uppkörningen!! Hahaha hon är så jävla grym, vilket betyder att vi kommer kunna genomföra road tripen som vi tänkte göra på sen sommaren, as nice!

Inga kommentarer: