onsdag 18 mars 2009

Fucking förvirrad och smörgåstårta

Yo man

Åh, jag är så förvirrad. Vill så mycket hela tiden, men genomför hälften. Pengar Jobb Kärlek Skola Praktik. Allt är stora fråge tecken just nu. Vet inte längre vad som är bra för mig eller andra i min omgivning, eller vad andra vill för den delen.

Varför jag är så off nu är för att jag har för mycket att tänka på rörande min framtid. Viktiga saker som man behöver lägga mer tid på, så det är inget mot er, dissar ingen,jag måste bara reda ut lite saker med mig själv. Kommer vara så här ett tag och det är bara att ta.

Finns dock 1 person, som jag vet är bra för mig, som alltid funnits där, som alltid kommer vara vid min sida oavsätt vad, ärlig, mogen, men är jag redo för det? Men sedan vare ju en sak till, detta jävla glapp. Hela tiden. Spelar ingen roll om det gäller kärlek eller bara vänskap, allt kan funka men det som går fel är avståndet, hela tiden. Varför ska alla bo så långt bort?

Aja allt löser sig om man bara släpper det. Hoppas jag. Fan, om endå den som tog mitt CV på NK kunde ringa? Vad är det för mening att ta ett CV från en anslagstavla och sen inte ringa.. aja man kan ju undra. Ska bli kul på fredag, efter Let's dance ska vi till Sturekompaniet. Om vi inte åkte till resturang pontus först, fy fan så trevligt vi hade där i fredags.






Men men, idag... idag var våren på besök i sthlm, tror det eller ej. FY fan så härligt det var. Solen sken, vinden blåste svagt, åååh så underbart! Äntligen ett tecken på att sommaren faktiskt kommer att komma. Dagen började med att jag satt och bläddrade i den nya HM katalogen, då jag fick syn på en sjukt snygg Lila jacket med guld detaljer. Så var ju bara att köpa den på HM, menar eftersom det nu är club vecka (10%) samt att jag har personal rabbat (25 %) var den sjukt billig, helt plötsligt.



Sen bar det av till praktien med Maffe. Vet inte vad det var idag, men alla tyckte att jag var oerhört snygg, såg ut som jag skulle på intervju och passade som fan i rött läppstift och hade såna där put läppar man får med Botox..enligt Danne. Sedan efter 5 timmar av musikrapportering kom efterbearbetnings producenten till mig och sa : Nu är det smörgåstårta! Tydligen hade Anne, projekt ledaren, gjort smörgåstårta till våran redaktion. Så jag johan,Emil,Mattias,Julian,
Mårten,Magnus, han jag glömer nammet på, Danne, Anna, Adam Alsing och Andreas satte oss och frossade smörgåstårta och lätt öl. Himmelskt jävla gott vare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja!
Tar studenten i juni!!
Undrar bara vart du hitta den vita klänningen, skulle va fett nice om du kunde säga, svårt o hitta bra klänningar.

maila gärna: shale39@hotmail.com

Tack!