måndag 16 mars 2009

Om jag hade haft en peacemaker nu hade jag dött

Yo man

Åååååh fy fan vad lack ja blir. Sitter och snackar med David nu. Tydligen blev han misshandlad i fredags, av 8 killar. Som hoppade på han och hans vänner. Fast Davids 2 vänner blev inte misshandlade för dom spring iväg. Inte för att ringa efter hjälp utan det gjorde david själv, så nu måsta han surpla soppa i 6 veckor. Att det ska va ett jävla helvete. Vad är det för fel på folk...
Aja..

Denna helg som varit, var oerhört bra. En skön balans på hela helgen. I fredags jobbade jag på Let's dance och följde sedan ut efter sändningen. Först bar det av mot resturang pontus som bjöd på små rätter där bland annat sushi ingick och massor av champagne, sedan var det efter fest på Sturekompaniet. På lördagen kännde dock ja och Liza att vi ville ha en riktig fetto dag. Menar slager finalen va faktiskt på TV, så vi köpte massa chips, dip, kinder chocklad och läsk. Mys mys, och personligen tycker ja fan att Sverige skulle skickat Tingeling Tingaling istället.

Sedan var det söndag, skön, sov dag tänkte jag. Men nej, farfar fyllde 80 år så blev ingen sömn. Utan ut mot Tyresö och till pensionärs fest. Fan vad man känner sig dum när man hälsar på folk och det säger ; dig känner jag igen...och inte vet vem fan det är, spelar ingen roll om det är 70+ eller nyblivna 20 åringar.. alltid lika irriterande

Och idag, måndag, fan så skönt. Ännu skönare är ju att snön är nästan borta :) hihi. Nej dagen började med att jag åkte till prakiken, halv 8 på morgonen. Kännde att ja ville göra klart de sista musikrapporterna, så kommer till praktiken, sätter mig ner, hämtar en skål flingor och börjar jobba. Precis då kommer bubblis å slänger ett visitkort på mig. " Charles Bubblis, president över världen " Hahaha. Förra veckan blev han så irriterad över att alla på Mastiff hade fräsiga visitkort, sedan upptäckte han att det fanns inne vid kopiatorn och då blev han helt lyrisk.
"-Om jag inte svarar beror det på att jag har så mycket att göra " sa han efter han slängt det i mitt ansikte.

Åååh vad jag kommer sakna prakitiken!, Juste, fick mitt intyg att jag gör praktik på Mastiff, blev glatt överasskad när jag fick syn på vilken befattning ja hade. Alla andra praktikanter har typ, Loggare, batchare.. men jag fick Klipp assistent! :D

Inga kommentarer: