söndag 26 april 2009

=)

Yo man
Fan vilken rolig helg det har varit!

I fredags drog jag först ut och träffade Luciano, Camilo och alex. Drog förbi rålis och träffade kajsa.

Sedan efter att ha käkat på donken, mötte jag upp Lukas, Olof, Sebastian och Maria och drog till konstig klubb och djurade sönder, kom väl hem runt halv 4.

Sedan på lördagen bar det av mot Thomas. Hans vän spegel var på besök från Luleå så vi hade fest hemma hos honom. Så jag Tiffa, Thomas och spegel söp till ordentligt. Vi körde öl spelet högt eller lågt, och det går alltså ut på att man har 1 kortlek. Sedan vänder du upp 1 kort, låt säga att det är hjärter 5. Då ska man alltså gissa vad nästa kort är, om det, som i de här fallet, är över 5 eller under 5. Säg att jag säger att det är under, och nästa kort är en dam, alltså över,så måste jag dricka lika många klunkar som kortet står för, i det här fallet 13 st och om jag hade sagt över hade jag inte fått dricka. Detta resulterade i att jag och tiff bara sa fel och fick bara klädda kort och blev as packade. Sedan efter nån timme kom Charlie och hans flickvän, charlie är lite av min favorit då hans jobb är ostkännare^^ han säljer finas ostar i salu hallen här på söder. Haha men det va as kul, kom väl hem vid 4 efter en skum taxi färd.

Inga kommentarer: