fredag 1 maj 2009

4 män i baksättet... hahahaha

Yo man

Ura u! eller buhu som Thomas hade sagt det. Fan vad jag fortfarande är bakis! Igår röjde vi satan och det var as kul, blev som vanligt kadenk-schlänk full och va inne i min egen värld, typ lite apatisk till och från som Tove sa det. Men hade as kul, som vanligt. Sedan idag, när jag vaknade, fy fan. Kändes som om någon spänt fast mig på en kontorstol och bara snurrat och snurrat och snurrat mig runt runt och sedan plötsligt stannat mig. Aa damn.. men på dagen hade vi de mys, jag Thomas och Akos surrade runt i Sumpan.

Var sjukt soft att bara glida runt, som turister haha iallafall jag och Thomas. Vi skulle kolla omgivningen eftersom Thomas snart flyttar in och det ser lovande ut ;). Sen bar det av hem till mig och sedan vidare till Linn och sen vidare igen. Haha, men men idag då, vad hände då? Jo... den mobbade skolan kunskaps gymnasiet hade mösspåtagning... på en röd dag... efter valborg... sjukt mobbat. Men men det var trevligt iallafall, även fast vi bara var 10 st från media. ( Då 5 gav sig av rätt fort därifrån ) Men men, vi vann iallafall mot sam i kubb och i fotboll, 7-2 blev det till oss då jag gjorde 3,4 av målen. Hä hä hä..

Aja ska sova nu, ska upp tidigt och möta Lovisa för en biljett till hennes skiva, sen fort till Sebastian och grilla och sen till centralen för att möta upp en ny arbetskollega och åka på middag med nya jobbet :D as nice, natti!

Inga kommentarer: