onsdag 15 april 2009

ura djura

yo man

Daaamn vad jag har ont i mina fötter! Nackdelen med att gå i höga klackar. Tiden går fort när man har roligt, så har denna dag varit, känndes fan som om man var överallt idag. Dagen börjar med skuula, jag och Lina hade littergärgestalltning? stavas de så? aja, väl på den lektionen skulle vi i grupp hitta på en däckare som utspelads i gamla stan, vilket var hur lätt som helst. Sedan var det en galet trög rörlig bild lektion som bara handlade om andras filmer som vi skulle se för att lära oss något, typ få inspration, vilket jag bara tyckte va waste of time eftersom vi har grovt bra planering i vårat projekt arbete, menar jag är producent! Sen bar det av mot Kista och biblioteket. Sebastian skulle låna lite böcker, bland annat "ett öga rött" som han tycker är en väldigt bra bok, själv tycker jag att den är lite jobbigt skriven men det är min åsikt. Efter det blev det bussen till Akalla. Där solen fanns, till och från. Medans Sebastian fixade sig och gjorde i ordning lite käk softade jag på hans "trädgård"? och åt glass i solen. As nice, dock kunde man inte sitta i lugn och ro eftersom hans grannar hade en het disskution vare sig man skulle ha kakor hemma eller inte..sedan efter sebbes tjej byten av kläder bar det av mot skansen! Skulle på intervju men när vi kom dit släppte det inte in oss, eftersom alla andra i sthlm skulle dit var det för mkt folk.. var bara att vända om. Med fötter som grinar och en djup suck muntrade sebbe och sean upp mig och vi drog till sean och käkade middag med hans brob neal. Men fy fan, roligaste middagen på länge. Haha fy fan, topic runt middagsbordet var dock seans katt.. men aa.. hur vi kom in på han kommer ja fan inte ihåg, men kul var det!
Nu ska ja försöka få tag i Akos och sen lägga mig och sova, lång dag imorgon, barnvakt!

Inga kommentarer: