torsdag 9 april 2009

Damn ge mig sommar

Yo man

Sitter och lyssnar på The kooks - Navie och kollar på solglasögonen jag fick av dom. Fan vilken underbar jävla sommar vi hade förra året! Är så sjukt glad att jag fick en sån sista underbar sommar.. ååh jag vill tillbaka. Bara genom att lyssna på musiken och blunda är jag där igen. När vi stod på längst bak på scenen och sjöng med, glada som aldrig förr. Inga bekymmer, bara underbar sommar. Uppkavlade mjukisbyxor och en äcklig funk tröja som man hade haft hela veckan. Blir så innerligt glad att jag fick uppleva allt, men samtidigt ledsen. Fan, det som hände där, kommer aldrig hända igen. Once in a life time tillfälle. Samma sak med URF, fan vad härligt vi hade det tjejer. Vill tillbaka dit med, fakka ur som galningar, äta langos. Åh vad jag älskar sommaren 2008

Inga kommentarer: