söndag 25 oktober 2009

Ny vecka, nya tider, ingen hiphopare i sikt

Yo man

Fan.. blev skönt full i fredag..( Låter som värsta alkisen )
Shit det va så jävla skönt att kunna supa för sina egna pengar igen!
Älskar löning, känner mig hel igen.
Var ju också kul att träffa Sebastian igen, han har ju tok dissat mig för att han har varit med sin brud.. som han för övrigt går med på samma skola, pararell klass sen jobbar på samma jobb..menar.. kan dom träffas mer? Men sin bästa vän kan man kasta å tro att hon finns kvar för alltid.. han bad ioförsig om ursäckt och sa att han tänkt på mig.. inte för jag vet om det stämmer, men kändes skönt att höra han säga det!

Puh, ny vecka på det underbetalade jobbet.. asså det är kul å så, jobbar med jätte härliga människor, men jag är fan inte gjord för att rodda i veckor.. det är en annan sak på Arvika då man roddar i max 4 dagar och får träffa artister.. men att göra det på tv.. aja hoppas verkligen detta ger resultat längre fram i mitt liv.. faktiskt därför jag har tagit mig an detta jobb!

Aa.. å kärleken då.. ja.. finns en kille, som är helt rätt, på alla plan, mogen eftersom han är äldre.. men distansen... ååh det gör det jätte jobbigt.. aja, ska åka till han nu i november om allt går som det ska..

Inga kommentarer: