torsdag 22 april 2010

Wazzap

Long time ago!

Ledsen över det men jag har inte orkat skriva en uppdatering pga att jag är helt slut när jag kommer hem! Men men, som jag alltid säger när jag inte skrivit på ett tag, det har hänt för mkt!


Så för att göra en lång historia kort, jobbar numera på förkväll. Jobbade först som roddare, sen roddare/proddass (lite allt i allo) och nu studiovärdinna på heltid. Gjorde löneök från 3500-5000-6500-å nu 11000. Ska snart flytta hemifrån en liten period med min bästa vän Tove, ska bli as kul! Sen drar jag till Arvika i sommar, eventuellt Gotland/Utomlands, samt ska ta intensivkurs för körkort och med lite tur komma in på film utbildningen på DI!


Så ja, vad annars? Filmar och fotar så mycket som det går. Har dock börjat röka igen, suck, men ska väl sluta med det också.

Mår annars relativt bra, om det inte vore för en insident i helgen som ledde till att jag har fått hoppa runt på kryckor hela veckan....


Men men, visserligen inte en bruten fot men vrickad. Tur det, jag kan inte gå på kryckor. Blir trött efter 5 m och får skavsår i händerna av handtagen. Vet att jag klagar, men det är fan inte bekvämt! Aja, alla är fett gulliga mot mig och hjälpter "tant" när hon behöver.

Men men.

Sitter och funderar på vad jag ska köpa till fikat imorn? Eftersom jag är värdinna har jag dels ansvar för att det alltid finns ett härligt fika bord som håller humöret uppe för alla på produktionen, så funderar på vad som ska handlas.
Tycker att senaste veckans bord varit lite tråkigt, men å andra sidan, fick den här tjänsten tillsatt igår... så har inte kunnat göra så mycket. Men men, tänkte att jag skulle överraska Carolina med en blandpåse godis från ica.

Carolina gillar inte att vi har, som hon säger "falskt" godis. Så tänkte att vi skulle iallafall köpa nåt sånt 1 gång i veckan :)

Fan tycker det är så soft, har fått en jobb mail! Min mail adress är numera,

Sandra.rosvall@titan.se

HA hur många 19 åringar har det? + att jag tillhör redaktionen ! Det går bra nu!

Tänkte att jag ska börja länka dagens låt som jag gjorde förut, och dagens låt är

Ciara feat Ludacris - Ride







Brutal låt! Ciara är så sjukt sexig!

Men men, shoppade loss på Caliroots idag. Fyfan älskar den sidan! Sen så är det så sjukt bekvämt å beställa på faktura, hinner ju aldrig gå i affärere längre känns det som...blev dock liiite dyrt men äh,måste unna mig lite också!




Nice va? BTW mina nya addidas orginal blev ju SNODDA av en jävla LANTIS när jag var i borlänge... fortfarande lack... så tycker dom här vita addidas skorna var ett nödvändigt köp..
Men men, idag hände inte mkt,eller jo OZZY va i studion! Världens sötaste golden retriver valp :) förkvälls egen sötnos! pussipuss, sen va skansen jonas där med en papegoja samt världens farligaste orm, puss! Haha ska sova nu ska upp tidigt! natti


Inga kommentarer: