söndag 25 april 2010

Varför dö när man kan leva?

Yo man!

Hoppas allt är bra? Med mig är det, hyffsat bra, ska inte ljuga. Har haft en irriterande huvudvärk hela dagen, fattar inte varför den inte kan ge sig! Redan tagit 2 alvedon och det hjälper inte.. aja får väl sova och hoppas att det ger sig.
Helgen i allmänhet har varit as tråkig, har ju bara varit hemma pga min fot. Var visserligen hos Liza och käkade middag i lördags, men gick tidigt. Där av min allergi.
Fan pallar inte det där längre, måste ta tag i det och ringa en läkare så jag får nya meduciner.

Haha en kul sak, va ju och hämtade min sjuukt snygga (vita) skin jacka igår. Men innan jag åkte iväg till posten kollade jag min mail. Hade fått mail från Caliroots haha.

Själva grejen var så här : Jag gjorde en beställning på lite drygt 1000 kr och precis när jag skickat iväg min beställningen kom jag på, aaah juste, man ska ju få med ett par solbrillor!
Men jag hade glömt och fylla i det innan jag skickade iväg min beställning. Så skickadet ett gulligt mail och bad dom lägga ner ett par :) och det här fick jag som svar :

" Hej Sandra!

Tyvärr så gäller bara dealen köp för varor över 1000:- och alltså inte inkluderat frakt avgifter men du är en bra kund och det är ju Fredag desutom så jag skickar med ett par.

MVH Albin "
Hahahaha skönt och veta att jag är en bra kund :)
Aja måste sova nu, ska va vid kontoret vid 08.00... ska köpa in veckans fika bord med Julia, dagens gäster imorgon ; Alexandra "Kissie" Nilsson & Amelia Adamo
Kvällens låt, är en ny med Akon. Akon feat Quentin - DJ

Inga kommentarer: